9/24/2006

Περάσανε 10 χρόνια?

Δέκα χρόνια πριν, στις 12:40μμ (ώρα Ελλάδας) γεννήθηκε το πιο όμορφο πλάσμα στον κόσμο. Ένα στρουμπουλό κοριτσάκι με πολλά μαλιά και τα πιο έξυπνα ματάκια που είχα δει στη ζωή μου. Δε θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου την πρώτη στιγμή που την κράτησα στα χέρια μου. Ήταν κάτι τόσο μοναδικό και τόσο μαγικό. Από κείνη τη στιγμή γίναμε αχώριστες. Βλέπετε ήταν και γκρινιάρικο το σκασμένο οπότε επί ένα χρόνο ήταν μονίμως στην αγκαλιά μου. Θυμάμαι την πρώτη της κουβέντα, την πρώτη φορά που περπάτησε (θυμάσαι μαμά?) και δε τολμούσαμε να μιλήσουμε μη τρομάξει και πέσει, τους χορούς που έριχνε και το περίφημο "Πάλουμε μπέμπη πίτι" όταν γεννήθηκε ο αδερφούλης της.
10 χρόνια μετά έχει γίνει ένα πλάσμα αγαπητό από όλους, πάντα με θέληση να βοηθήσει του πάντες, πάντα ευγενική και καλότροπη. Είναι εξαίρετη στο σχολείο (μόλις την πήρανε σε ένα πρόγραμμα για ακαδημαικώς ταλαντούχα παιδιά) και η πρώτη μπαλαδόρος. Παίζει ποδόσφαιρο καλύτερα από ολα τα αγόρια της ηλικίας της και είναι περήφανη που είναι Ελληνίδα. Ονειρεύτται να γίνει γιατρός, και μάλιστα μου είπε ότι θέλει να γίνει μαιευτήρας, για να φέρνει μωρά στον κόσμο. Είναι συναισθηματική, αστεία, και πάντα ξέρει πως νιώθω όσο και να προσπαθώ να το κρύψω.
Θα μπορούσα να κάθομαι να γράφω ώρες γι'αυτό το παιδί. Αλλά μια και σήμερα θέλω να περάσω τις ώρες μου μαζί της σας αφήνω.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!