9/11/2006

Τι είναι αυτό?

Τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους τόσο μίζερους κακούς και κατίνες?
Γιατί την δικιά τους την κατινιά να πρέπει να την πληρώνω εγώ και κυρίως τα παιδάκια μου?

Όταν ήρθαμε σε αυτό το σπίτι ο ιδιοκτήτης μας είπε να φερθούμε σα να ήταν δικό μας, να μη τον ρωτήσουμε για τίποτα. Κάτω από μας μένουν μια οικογένεια Ελλήνων, δυο γιοι με τις γυναίκες τους και δύο παιδιά, και οι γονείς. 8 άτομα σε ένα σπίτι.. σα τους γύφτους. Όταν το νοικιάσανε, είπαν στον ιδιοκτήτη ότι οι γονείς και το ενα από τα δύο ζευγάρια θα μένανε προσωρινά..αλλά αυτοί στρωθήκανε. Ο ιδιοκτήτης με ρώτησε πριν λίγες μέρες αν ακόμα μένουνε όλοι κάτω... και του απάντησα ναι. Μετά με ρώτησε αν μου αφήνουν 2 χώρους στο πάρκινγκ όπως δικαιούμαι. του είπα όχι αλλά ότι δε με ενοχλεί γιατί παρκάρω το ένα αμάξι μπροστά.
Πήγε λοιπον και τους είπε ότι αν μείνουν όλοι θέλει παραπάνω ενοίκιο και πως θα πρέπει να αφήνουν 2 χώρους πάρκινγκ για εμάς (χωρίς να του ζητήσω τίποτα σημειωτέον).

Οι κύριοι νευρίασαν. Και αρχίσανε να του κοπανάνε ψέματα ότι το καινούριο μας σκυλάκι τους ενοχλεί.. και ότι θέλουν να το διώξουμε. Αυτό το κακόμοιρο δεν έχει βγάλει ποτέ του κιχ .. απο τα παιδιά μου πιο ήσυχο είναι.

ΈΤσι λοιπον χθες ο ιδιοκτήτης πέρασε τάχα τυχαία.. και μας είπε ένα σωρό μαλακίες δικαιολογίες για να το διώξουμε. Η Μαρία και ο Χρήστος κλαίγανε όλη μέρα και όλη νύχτα, το λατρεύουν αυτό το πλάσμα. Η Μαρία ανέβασε και πυρετό από το κλάμα και σήμερα δεν μπόρεσε ούτε σχολείο να πάει. Ξέρει ότι δεν είναι στο χέρι μας, μια και το σπίτι το νοικιάζουμε. Αλλά δεν μπορεί να το χωνέψει. Χθες ούρλιαζε "I HATE PEOPLE.. I HATE THEM".
Και άντε τώρα τι να πω εγω σ'αυτά τα παιδάκια? Ότι ο καθένας όποτε του σηκωθεί μπορεί να κάνει ότι θέλει? Γιατί να πρέπει αυτά τα μωρά να πληρώνουν την κακία και την κατινιά αλλωνών?
Έχω τόσα νεύρα σήμερα που δε μιλιέμαι. Κι αυτό το χαζό (το σκυλάκι) λες και ξέρει και έρχεται μονίμως στην αγκαλιά μου. Τώρα που θα πάει αυτό το κακόμοιρο? Πάλι στο καταφυγιο από το οποίο το σώσαμε? Τι θα απογίνει εκεί? Θα αβρεθεί άραγε γρήγορα άλλη οικογένεια να το πάρει ή θα καταλήξει ποιος ξέρει που? Και πόσος καιρός θα περάσει για να ηρεμήσουν τα παιδάκια μου?

Καλά λέει το Μαράκι ... I hate people too !!!