8/25/2006

Σας έλειψα?

Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους σας για τα "περαστικά". Δεν ήταν τίποτα, απλά απ'ότι φαίνεται θέλουν φόρτισμα οι μπαταρίες μου. Υπερκόπωση είπε ο ντόκτορας και στρες. Λες και υπάρχει διακόπτης να ανοίξεις και να κλέισεις το στρες. Τέεεεεεεεεεεεελος πάντω. Είμαι καλά, παρέα με τους φίλους μου Κύριο Ξαπλωτίδη και Κύριο Τεμπελίδη, και προσπαθώ να μην το παρακάνω.

Χθες που λέτε είπα να ακολουθήσω το περίφημο λεγόμενο για παιδιά σκυλιά. Παιδιά είχα οπότε λέω τι σκατά Αμερικανάκι είμαι χωρίς το απαραίτητο κατοικίδιο? Άσε που τα παιδιά με πιλατεύανε εδώ και καιρό να τους πάρω ένα σκυλάκι, τραβάτε με κι ας κλαίω ήμουνα κι εγώ.... και το κανα. Πήγαμε σε ένα καταφύγιο ζώων, βρήκαμε ένα μικρό πανέμορφο και πανέξυπνο σκυλάκι που οι ιδιοκτήτες του δεν μπορούσαν να το κρατήσουν γιατι μετακόμιζαν σε σπίτι που δεν επιτρέπει κατοικίδια, και το φέραμε σπίτι μας. Τα παιδιά είναι ξετρελλαμένα, κι εγώ επίσης. Ο Κώτσος...δε θα το λεγα αλλά ας κάνει κι αλλιώς..με φοβάται χαχα.

Έτσι λοιπόν σας παρουσιάζω.. Chico the Greek ( ναι ρε.. δε Γκρικ.. αφού καταλαβαίνει όταν του λέω σκάσε.. άρα Γκρικ είναι)
Κι επειδή το Chico μου τη δίνει, κι επειδή ο κτηνίατρος είπε ότι είναι ακόμα μικρός και μπορώ, του άλλαξα το όνομα σε Lucky ή Λάκη α λα Ελληνικά.